Text Gedik

Background Layout

Saturday, July 2, 2011

Pukau

Asssalamualaikum..hi semua....
apa khabar??maaflah sebab dah lama tak update entry...myra baru je lepas masuk rumah sewa baru..tak lame lagi nak mulakan balik kehidupan sebagai student..jadi banyak urusan yang nak di selesaikan dulu..



so macam tajuk kat atas ni...ape sebenar nye pukau??macam mane pukau terjadi??
hrmm.. nak jelaskan semua persoalan ni..myra sendiri tak tau...tapi ape yang myra pasti..pukau ni boley membahayakan kite semua..baik lelaki mahupun perempuan...sebab bila seseorang tu di pukau..mereka akan berada dalam keadaaan tidak sedarkan diri..dan masa tu lah kesempatan untuk mencuri..merompak atau ape-ape yang buruk di lakukan terhadap diri mangsa yang di pukau..
lepas tu..nak buat polis report..memang tak dapat la.sebab tak de bukti..if cakap pun..kes tak kukuh..sebab mangsa tak sedar dan tak tau ape yang terjadi..


semalam jiran myra kena pukau di parking lot di Jusco Wangsa Maju...mulanya dye cume terbau asap rokok..tiba-tiba..dye terus tak ingat ape-ape..sampailah seorang pakcik menyapa dengan memberi salam..bila di tanya..jiran myra sendiri tak tau ape yang dye buat kat situ...
jiran myra ni hilang wang berjumlah RM1000..handphone..dan laptop..hish..kesian jiran myra ni..dah la tengah sarat mengandung..huhuhu...
myra harap....ape yang terjadi ni kite sama-sama jadikan panduan dan iktibar..ape yang mampu kite buat adalah dengan mengambil langkah berjaga-jaga...kalau nak kemana-mana tu..eloklah kalau berteman...lebih selamat..walau seberani mana sekalipun kita..kadang-kadang kita tak dapat nak jangka pekara yang akan terjadi..jadi lebih baik kita ambil langkah selamat..sediakan payung sebelum hujan..
ni adalah sedikit video search yang mampu myra cari..semoga kite dapat ilmu dan iktibar..


thnx for reading ♥

No comments: