Text Gedik

Background Layout

Monday, March 21, 2011

2 pack of nasi lemak = sleepy...

haha..i know its like ususal..if i had nasi lemak..i'll end up sleepy..and yes..while this post is been made..i'm like a lil baby looking for her pillow..owh god...do save me...hahaha..
awal pagi aku da bantai nasi lemak sebab aku x tau pown yang pagi ni ade meeting..jadi..tanpa rasa segan silu..aku pown bantai 1 bungkus nasi lemak yang aku beli kat kedai "Pak Cik Sedap" (kate Tieya) hahaha..nasi lemak + teh tarik..hahaha..:)
sesudah je aku makan..tibe-tibe Pn Ros call mintak ke bilik dye..sesampai je aku kt bilik dye..huh..tros dye tunjuk kt ak 3 palstik beg yg pernuh sarat ngn nasi lemak..huh..tros shock habis law..
wow..banyak nye nasi lemak..

so..mase tu la ak dapat tau yang aku sebenarnya ade meeting..dan Pn Ros belanja semua orang nasi lemak hari ni..hahaha...so..i took that nasi lemak for my lunch today..hahaha...memang rase cm happy law ade makan free kan..siapa yang tak suke...dah jimat duit belanje aku hari ni..
Owh how sweet of you madam...:)

sweet tu memang law sangat sweetkan..tp sekarang mata aku da mula terkebil2..da makin sepet..dah rupe cm anak cino...hahaha..aku da mule rase penangan 2 bungkus nasi lemak..makkkk...ngntok nye!!!!help!!!!!
owh no..rase malas nak buat kerje tu memang tak dapat aku nak nafikan la...tengok slides aku pown tak hingin..hahaha...I'm so sorry En Amir..sleeping is much nicer than completing your task at this moment..
Indahnya tidur ni kan..hahaha..sumpah setan ni jahat!!
 hish..tengok gamba baby ni tidur aku rase jeles sangat..aku pown nak tidur jugak..nasib law aku kat pejabat..kalau tak..memang aku da bantai tidur dah..hish..tidur kt office ni pown macam menarik je..semua staff lelaki da tak de..hahaha..boley ni masuk bawah meja...hahaha...

I really wanna sleep!
hrmm...ok law..i have made a decision..that i wanna go to sleep now for a while..bubye...
Plz don't tell En.Amir..hahaha

5 comments:

♥♥ieqa masir♥♥ said...

Emergency! Emergency ! BANGUN !

hohoho :)

Lara Biru said...

whatz up???ape yg emergency

♥♥ieqa masir♥♥ said...

Baju awak terbakar!
hahaha..kidding:)
Jangan tido lah. Waktu kerja ni..
xelok lps mkn tido..

Lara Biru said...

hahhaha..xde law..xtdo pown..mamai jew ni..hahaha..mmg x jd tdo..
member ak bikin cuak..so hilang sume ngntok..

♥♥ieqa masir♥♥ said...

=D good