Text Gedik

Background Layout

Sunday, March 20, 2011

Tipah Tertipu nyah! (sepandai-pandai tupai melompat..akhirnya jatuh menjunam ke tanah..)

Penipuan???hrmm..ape yang korang boleh fikir bile dengar je perkataan "penipu" ni??pernah tak korang terfikir kekasih yang korang sayang sekarang ni curang??maen kayu tiga di belakang anda??well..if this happen..what will you guys do??siapa yang korang salahkan??
well..semalam..ade sorang hamba Allah ni message aku kat facebook..memang xpernah aku kenal pown siapa dye..cume name dye memang biase aku dengar..mule2..aku sikit pown tak terlintas yang dye adalah dye..tp setelah 2-3 message dye ak balas..baru la aku tau yg dye ni memang la orang yang sering menjadi punca aku bergaduh dengan boyfriend aku dulu..(now he is my EX)
hrmm..memang sangat mengecewakan..tp sangat2 bersyukur sebab aku da putus dgn dye..jom bace ape yang kiteorg bincang mase hamba Allah tu message semalam..

Sebelum kebenaran terserlah..
Kebenaran dah terserlah..haha


sebenarnya memang la xde segempak mane pown..cerita kantoi ni tade law nampak sangat kantoi nye..cume..nasib lelaki tu da tak selamat lg da law lepas ni..
betol kate orang tua2...sepandai2 tupai melompat..akhiranya jatuh ketanah juga...
if you really love your relationship with your love one..please be honest..there is no wrong..to come clean and honest..bukan susah pown utk bersikap jujur..malah jujur itu 1 amalan yg mulia..
gembira dan bahagia xkan kekal pown..kalau menipu ni..
ingat..sekali kite mainkan perasaaan orang yang menyayangi kita..10 kali sakit nye kite akan rase bila dye dah tiada...

to those yang terlibat: maaf kalau anda terkena tempias dalam update kali ni..tp..masalah ni anda yang cr..

kepercayaaan tu ibarat cermin kaca..kalau da pecah..
mungkin dapat di cantum semula..
namun belum tentu akan sama seperti sediakala...

11 comments:

♥♥ieqa masir♥♥ said...

see ? btol kan ?
dia tu mmg ada udang di sebalik batu.
aku da ckp da..
3tahun tu dia couple maknanya since 2008 taw..
x sia2 kan ko putus ?
dah 2 kali myra ko kena mcam ni..
ati2 ye..
belajar dari pengalaman..
sebaik-baik lelaki dia tetap lelaki.

Lara Biru said...

huh..alhamdulillah..Allah msh sygkan ak kn..n nasib law ak da lupekan dye..n xsia2 jugak ak dgr nasihat kaw..tp si dye tu..yg hubungan dye n this gurl mcm pasang surut..n mase dye ngn aku..dye tgh surut..tp tah law..lelaki x boley d percayai jgk kn..xkisah law babe..yg lepas tu lepas law..x gune ak nk kenang lg..cume ak akn lebey n sgt2 b'hati2 now..

♥♥ieqa masir♥♥ said...

owkey, kuatkan semangat ye !
jgn menyesal sbb tu pengalaman berharga tentang kehidupan.

Lara Biru said...

xde law..x menyesal pown..x gune nk sesal2 pown..bukan luak pown hilang dye kn..:)

♥♥ieqa masir♥♥ said...

btol2 :)

Lara Biru said...

thnx ieqa syg..

♥♥ieqa masir♥♥ said...

ohoho , ape syg2 ni? malu lah saya ;)
huhu,btw welcome:)

Lara Biru said...

ah..poyo law..since when x biase pulak??hahaha...

♥♥ieqa masir♥♥ said...

dari tadi la :P

Lara Biru said...

ahahaha...dr td pulak...ade pulak cm tu..hahaha

♥♥ieqa masir♥♥ said...

ada la, apa pulak xde nye .